گزارش تصویری

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت روز زن

.

باسلام

فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم . بر همگان مسلم است که زنان دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی ایران بزرگ نقش آفرینی نموده اند و شرکت آب و فاضلاب استان نیز با حضور زنانی فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند ، توانسته است وظیفه خطیر خود را به بهترین نحو به خانواده بزرگ صنعت آب ایفاء نماید.

حضرت فاطمه زهرا(س)، نماد کامل ولایتمداری است و سراسر زندگی ارزنده ایشان در مسیر ولایت بوده و در این راه، شهیده و شهیره عالم شده و به‌یقین حرکت در مسیر حضرتش، راه و رسمی برای سعادتمندی دنیا و آخرت است.

تقارن مبارک سالروز ولادت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نیز که خود از سلاله حضرت زهرا(س) است، با مادر سادات، سرآغازی برای دمیده شدن روح ولایت در انقلاب ارزشمند ایران اسلامی بوده است.

اینجانب، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و روز مادر را که روزهای پرشور و  پرشکوهی را در ایران اسلامی  به وجود آورده، به زنان و مادران  پرمهر کشورمان به ویژه بانوان  پرتلاش شاغل در شرکت آب و فاضلاب تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم و امیدوارم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قشر بانوان و مادران سرزمینمان، سیره نظری و عملی دخت نبی مکرم اسلام را الگویی برای خود در تمام دوران زندگی قرار دهند

کد خبر: 1106
  تاریخ خبر : 1400/11/05
 روابط عمومی
 987
  نظرات کاربران (1)
  • دریا

    1400/11/05 09:24:47
    0 0

    نامی ماندگارجناب آقای دکتر ریاضتی
    بسیار دلپذیر
    انشالله که در بهترین پستهای ببینیمتون
    قطعا هر جا که باشید زیر سایه حق باشید

    پاسخ

      دیدگاه کاربران
  دیدگاه کاربران