گزارش تصویری

برگزاری بیش از 200 دوره ی آموزشی در شرکت آبفای استان یزد

مدیر واحد آموزش و منابع انسانی شرکت آبفا از برگزاری بیش از 200 دوره آموزشی طی 35 هزار و 884 نفر ساعت در سال 95 خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد احمد سرتیپ زاده گفت : از دوره های آموزشی برگزار شده در سال گذشته  را می توان دوره‌ی شغلی تخصصی برای تمامی پست های سازمانی از جمله : آشنایی با آب شیرینکنها ، آشنایی با انواع کنتورها(ویژه صنعت آب وفاضلاب) ، کاربرد SDI در صنعت آب و فاضلاب، شبکه و امنیت اطلاعات در سازمانها ،تکنیک های تصمیم گیری ، اصول ایمنی در برق ،آشنایی با مفاهیم انرژی ایزو 50001 و آیین نگارش ومکاتبات اداری معرفی کرد .

سرتیپ زاده از دیگر دوره های برگزار شده توسط این واحد را آموزش مربیان و مدرسان ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت زمان ، کارگاه آموزشی تخصصی تصفیه فاضلاب به روش MBR و کاربرد لوله های پایپ جک عنوان کرد .

وی اظهارداشت :  دوره ی آموزشی کارگروهی (تیم کاری)، نظام پیشنهادات(مدیریت مشارکتی) ، روش پاسخگویی به مراجعین ، آشنایی با مواد مخدر و اثرات سوء آن و ... را از دیگر دوره های برگزار شده در سال گذشته می باشد .

وی افزود : برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی در81 عنوان در سال 1396 صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد دوره های آموزشی اثر بخشی در راستای ارتقاء شایستگی کارکنان را برگزار نماییم .

 

کد خبر: 337
  تاریخ خبر : 1396/01/27
 روابط عمومی
 912