گزارش تصویری

برگزاری کمیته ورزش صنعت آب و برق استان یزد

کمیته ی ورزش صنعت آب و برق استان یزد در راستای ایجاد هماهنگی بین شرکت ها در امر ورزش با حضور اعضای این کمیته برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی: علی اسلامی مدیر عامل شرکت آبفا و رییس هیات ورزش صنعت آب و برق یزد در این جلسه ، با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش گفت : باید به گونه ای در رشته های ورزشی برنامه ریزی شود که استان یزد همیشه در این حوزه به عنوان یک استان شاخص شناخته شود .

اسلامی ورزش عمومی را حائز اهمیت دانست و اظهارداشت : هر کاری که بتواند خانواده های صنعت آب و برق را در کنار هم جمع کند ارزشمند است و نباید تنها افراد محدودی در برنامه های ورزشی حضور داشته باشند  بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا  تمام پرسنل در این امر با هم مشارکت کنند .

وی افزود : کنار هم بودن خانواده ها  باعث افزایش روحیه ی نشاط در پرسنل و خانواده هایشان می شود و به طبع این امر ، انگیزه افراد در محیط کار را افزایش خواهد داد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : ما باید فرزندانمان را به سوی ورزش هدایت کنیم تا با این کار بخش بزرگی از انحرافات آینده کاهش و به سلامت  کشور کمک شود .

در این ادامه این جلسه تقویم ورزشی سال جاری تنظیم و بر نامه ریزی های لازم برای انتخاب افراد و اعزام تیم شنا به مسابقات سراسری صورت گرفت .

کد خبر: 355
  تاریخ خبر : 1396/02/26
  آخرین به‌روزرسانی : 1396/02/28
 روابط عمومی
 903