گزارش تصویری

تیم شنای صنعت آب و برق یزد ، تیم سوم مسابقات سراسری وزارت نیرو

تیم صنعت آب و برق استان یزد در پنجمین دوره مسابقات شنای خواهران وزارت نیرو مقام سوم در مرحله ی انفرادی و تیمی - امدادی را کسب کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :  این سری از مسابقات با حضور نه شرکت شامل : شرکت آب و برق خوزستان ، آب و فاضلاب تهران ، شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، شرکت برق مازندران ، شرکت مدیریت منابع آب ایران ، استان هرمزگان ، شرکت برق منطقه ای زنجان ، استان البرز ، شرکت های برق کرمان و هم چنین سه  تیم از صنعت آب و برق استان یزد برگزار گردید .

این دوره از مسابقات در سه مرحله ی انفرادی ، تیمی و تیمی - امدادی ، در دو رشته ی کرال سینه و قورباغه و در 6 رده ی سنی زیر سی سال تا بالای 50 سال برگزار شد .

در مرحله ی انفرادی فروغ حاجی محمدی از شرکت آبفای شهری در رده سنی 49-45 سال در رشته کرال سینه حائز مقام سوم شد .

در جمع امتیازات تیمی به ترتیب تیم های سازمان آب وبرق خوزستان ، آب و فاضلاب تهران و شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، مقام های اول تا سوم را بدست آوردند .

هم چنین در این سری از مسابقات برای اولین بار درشنای خواهران ،  مسابقات 25*4 آزاد تیمی - امدادی برگزار که به ترتیب تیم های سازمان آب و برق خوزستان ، آب و فاضلاب استان تهران و تیم الف صنعت آب و برق استان یزد حائز رتبه های اول تا سوم شدند .

در تیم صنعت آب و برق استان یزد خانم ها اردویی ، یاوری و حاجی محمدی از شرکت آبفای شهری و الهه آبشوری از توزیع برق حضور داشتند .

کد خبر: 367
  تاریخ خبر : 1396/03/06
 روابط عمومی
 993