گزارش تصویری

برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و کمک های اولیه توسط شرکت آبفا

مدیر دفتر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت آبفای استان یزد از برگزاری دوره ی آموزشی ایمنی در پروژه های آب و فاضلاب ویژه مدیران و رابطین ادارات در محل این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : عالم زاده گفت : شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی از جمله نحوه ی ارائه گزارش حادثه و رویداد ، وسایل حفاظت فردی و چگونگی به کارگیری آن ها ، آئین نامه های صادره از اداره کار ، رفاه و تامین اجتماعی و .... آشنا شدند .

وی استقرار سیستم های ایمنی ، بهداشت و محیط زیست را ضروری برشمرد و  اظهار داشت :  از جمله مزایای استقرار این سیستم ، افزایش آگاهی و دانش ، طرح ریزی ایجاد تغییر در رفتارهای سازمانی و فردی ، کاهش حوادث ،صرفه جویی در وقت ،کاهش میزان ریسک و ایجاد محیطی ایمن و سالم با ساختاری روشن بر مبنای استاندارد های بین المللی می باشد .

وی افزود : هم چنین در این راستا ، دوره ی آموزشی کمک های اولیه و فوریت های پزشکی- امدادی با هدف آشنایی همکاران با کسب آمادگی برای امداد رسانی به فرد مصدوم تا قبل از رسیدن نیروهای امدادی متخصص ، انواع مصدومیت ها و حوادث ویژه پرسنل شرکت برگزار شد . 

کد خبر: 446
  تاریخ خبر : 1396/09/23
 روابط عمومی
 897