گزارش تصویری

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت آب و برق یزد برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر ، همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت آب و برق با حضور تعداد زیادی از همکاران علاقه مند به ورزش در پارک کوهستان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : مدیر عامل شرکت آبفا در جمع خانواده های صنعت آب و برق ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : قطعا‍ ورزش در سلامت جسم و روح بسیار مؤثر است و خدا را شکر می کنیم که مجموعه ی وزارت نیرو در ارتباط با بحث ورزش برای همه ی ابعاد خانواده ( افراد شاغل، خانه دار و فرزندان ) برنامه های متنوعی دارد و صنعت آب و برق استان یزد نیز در امر ورزش پیشتاز است .

علی اسلامی ضمن تشکر از مدیران عامل و دبیران هیات ورزش صنعت آب و برق ، گزارشی از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان و هم چنین اعزام همکاران به مسابقات سراسری وزارت نیرو ارائه و گفت : امیدوارم امر ورزش با همین صلابت پیگیری شود و توجه به این امر روز به روز در مجموعه ی آب و برق بهتر و بیشتر شود .

اسلامی هم چنین از همکاران ورزشکار که در مسابقات شرکت می کنند و امر ورزش را پر رونق نموده اند قدردانی نمود و گفت: ان شاا... همیشه ورزشکار بمانند و اخلاق ورزشی داشته باشند .

رییس هیات ورزش صنعت آب و برق استان یزد ، با اشاره به کسب رتبه های برتر توسط همکاران در رشته های شنا ی خواهران ، دارت خواهران و برادران در مسابقات وزارت نیرو افزود  : کسب این رتبه ها افتخاری برای استان است و ان شاا... برنامه ریزی ها به نحوی باشد که در تمام رشته های ورزشی صاحب مقام بشویم تا جایگاه صنعت آب و برق استان در مجموعه ی شرکت های وابسته وزارت نیرو از نظر ورزشی هم مانند خدمت رسانی به مردم ویژه باشد .

اسلامی خاطر نشان کرد : شرکت های تابعه وزارت نیرو چه در حوزه ی آب چه برق در سطح کشور و استان جایگاه خاص دارند . به طور معمول این شرکت ها در جشنواره ی شهید رجایی رتبه های اول تا سوم را داشته و این نشان دهنده این است که این مجموعه ، یک مجموعه ی ، پویا  ، فعال ، شاد و خدمتگزار است .

شایان ذکر است در پایان مراسم  به شرکت کنندگان این همایش به قید قرعه جوائزی اهداء شد.http://abfayazd.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/files/4444.gif

کد خبر: 462
  تاریخ خبر : 1396/11/21
 روابط عمومی
 969