گزارش تصویری

برگزاری کمپین خانه تکانی با مدیریت مصرف آب توسط شرکت آبفای یزد

در آستانه ی فرارسیدن سال نو و اجرای سنت خانه تکانی توسط شهروندان ، کمپین خانه تکانی با موضوع مدیریت مصرف آب توسط شرکت آبفا در مدارس سطح شهر یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : در این همایش که با حضور  دانش آموزان مقطع دبیرستان برگزارشد ، مدیر روابط عمومی شرکت آبفا با ارائه ی مطالبی دانش آموزان را با کمبود آب استان ، شرایط آبی ، میزان بارندگی و ... آشنا نمود و گفت : صرفه جویی در استان ما واقعاً یک ضرورت است .

محمد حسین شرعیاتی اظهارداشت : هر ساله در این ایام با توجه به نظافت منازل با افزایش میزان مصرف آب رو برو هستیم اما می توان تا حد زیادی این میزان را با استفاده از لوازم کاهنده مصرف و روش های صحیح کاهش دهیم .

شرعیاتی افزود : با یک سری اقدامات بسیار ساده از جمله ، استفاده از مراکز قالیشویی  برای شستشوی فرش و استفاده از کارواش برای شست و شوی خودرو ، استفاده از ظرفیت کامل ماشین لباسشویی و ظرف شویی ، کاشت گیاهان کم آب خواه ، استفاده از جارو برای نظافت حیاط به جای استفاده از آب و ... می توان میزان مصرف آب را بسیار کاهش داد .

وی در پایان تاکید کرد : با توجه به این که منابع آب در استان کویری ما بسیار محدود می باشد ضروری است همه ی آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده صحیح از آب مشارکت داشته باشند .

کد خبر: 473
  تاریخ خبر : 1396/12/23
  آخرین به‌روزرسانی : 1396/12/23
 روابط عمومی
 766