گزارش تصویری

آغاز پویش آموزشی«آب ،قلب کویر» در شهر یزد

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا ، از آغاز پویش آموزشی« آب، قلب کویر» در سطح مدارس ابتدایی شهر یزد خبرداد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ؛ محمد حسین شرعیاتی با اشاره به این که  ضرورت مدیریت ­ مصرف آب و برنامه ریزی در جهت آن در استان یزد یک واقعیت اجتناب ناپذیر است گفت : پویش آموزشی «آب، قلب کویر» با هدف آشنایی دانش آموزان با روش های مؤثر صرفه جویی در مصرف آب آغاز شد .

شرعیاتی اظهارداشت : در این آموزش‌ها ، مخاطبی که انتخاب می شود می تواند از میان اقشار مختلف باشد اما در این میان، دانش آموزان و نوجوانان جایگاه ویژه ای دارند چرا که از یک سو دانش آموزان تاثیرپذیری و آموزش پذیری بالایی دارند و از سوی دیگر می‌توانند بر روی افراد دیگر نظیر افراد خانواده و همسالان تاثیرگذار باشند و آموزش ها را منتقل نمایند.

وی افزود : همچنین، دانش آموزان، با فاصله زمانی کوتاهی، در جایگاه بهره برداران، تصمیم گیران و تصمیم سازان منطقه و کشور خود قرار می‌گیرند و از طریق آموزش ایشان، می‌توان نسلی آگاه و حساس نسبت به حفظ آب داشت .

وی خاطرنشان کرد : این پویش آموزشی با اجرای تئاتر و برنامه های شاد دیگر مانند موسیقی ، مسابقه و ... کودکان را با وضعیت آبی استان ، روش های صرفه جویی و ضرورت انجام آن آشنا می سازد .

پویش آموزشی « آب ، قلب کویر» در تعدادی ازمدارس مختلف سطح شهریزد برگزار می شود .

کد خبر: 477
  تاریخ خبر : 1397/01/18
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/01/18
 روابط عمومی
 751