گزارش تصویری

مدیر عامل شرکت آبفا

آبفای یزد ، از شرکت های برتر در سطح کشور می باشد

مدیرعامل شرکت آبفا در اولین دیدار رسمی خود با پرسنل که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد ، شرکت آبفا را به عنوان یکی از شرکت های برتر در سطح کشور معرفی کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : علی اسلامی در این دیدار گفت : شرکت آبفا به دلیل داشتن همکاران خوب،دلسوز،متعهد و صمیمی در تمام سال های اخیر و قبل از آن به عنوان یک شرکت موفق در سطح کشور مطرح بوده و امیدواریم این موفقیت  ها ادامه داشته باشد و این روحیه ی کار و تلاش  هم در ابعاد زندگی و هم در ابعاد کاری محقق شود .

اسلامی با اشاره به کسب رتبه ی اول استانی و کشوری توسط شرکت آبفا در ارزیابی عملکرد سال95 اظهارداشت: این موفقیتی بسیار بسیار بزرگ است و نشان دهنده ی جایگاه خدمت در این شرکت می باشد که توانسته ایم در بین 35 شرکت کشوری ، مقام اول را به دست بیاوریم و این جای تشکر از تمام همکاران را دارد .

وی ظرفیت شرکت آبفا را بسیار فراتر از آن چیزی که در حال حاضر ما در آن جایگاه قرار داریم بیان کرد و افزود :‌ در شرکتی که دارای بیش از 200 کارشناس می باشد ضرورت دارد که برون داد آن شرکت فراتر از این ها باشد و ما باید کارهای خلاقانه تری برای ارائه در سطح کشور داشته و از نظر ظرفیت های تخصصی نیز باید جایگاه بالاتری در سطح کشور داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت آبفا دربحث برگزاری دوره های آموزشی ویژه پرسنل افزود : در سال جاری تاکید بر روی برگزاری دوره های تخصصی می باشد و امیدواریم نتیجه ی این دوره های را به طور ملموس در عملکرد شرکت مشاهده کنیم .

 اسلامی در ادامه خط مشی اصلی شرکت را آبرسانی مؤثر و خدمات قابل قبول برای شهروندان دانست و افزود : خوشبختانه این امر میسر شده و تداوم خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد : در سال جاری به دلیل محدودیت منابع تامین آب ، کار ما سخت تر است و اگر نتوانیم این مشکل را مدیریت کنیم تمام زحمات گذشته ما از بین خواهد رفت .

وی افزود : امسال در زاینده رود که بیش از 60 درصد نیاز آبی استان ما را تامین می کند میزان بارندگی کمتر از 50 درصد بوده و طبیعتا میزان آبی که شهرهای یزد،اصفهان،کاشان و .... دریافت می کردند از حد سال های قبل کمتر خواهد شد .

مدیر عامل شرکت آبفا در پایان تاکید کرد : در این شرایط باید همکاران اقدامات فرهنگی و فنی دقیق تری انجام دهند تا بتوانیم آبی  را که در اختیار داریم متوازن تر و متعادل تر در بین شهروندان توزیع کنیم .

کد خبر: 492
  تاریخ خبر : 1397/02/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/02/16
 روابط عمومی
 941