گزارش تصویری

برگزاری اولین جشنواره مهرآب یزد با حضور وزیر نیرو

اولین جشنواره مهر آب یزد با حضور وزیر نیرو ومسئولین استانی و جمعی از مردم در آب انبار رستم گیو برگزار شد .

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد گفت : این جشنواره با هدف افزایش آگاهی مردم در خصوص وضعیت آب استان و هم چنین آشنایی آن ها با وسایل کاهنده مصرف در مدت سه شب برگزار شد .

محمد حسین شرعیاتی اظهار داشت : در این جشنواره تعدادی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید وسایل کاهنده مصرف به معرفی  و توزیع کالاهای خود پرداختند تا شهروندان هر چه بیش تر با این وسایل و میزان تاثیر آن ها در کاهش مصرف آب آشنا شوند .

شرعیاتی خاطر نشان کرد: با حضور گروه تئاتر و اجرای نمایش پرفورمنس آرت در این جشنواره سعی شد تا مخاطب در مواجه با  این اثر هنری و مشارکت در خلق آن ، به درک و فهم کمبود آب استان به عنوان  یک مشکل اساسی برسد .

وی افزود : با نصب المان و طرح ها ی متفاوت خلق شده توسط انجمن هنرهای تجسمی در این جشنواره، اهمیت و نحوه استحصال آب در زمان های قدیم ، قداست آب و میزان سرانه افراد در روز ، میزان هدرروی آب در زمان چکه کردن شیر و ..  هم چنین اهمیت این مایه ی حیات در ادیان مختلف به نمایش گذاشته شد تا شهروندان یزدی هر چه بیش تر با مسائل مربوط به آب آشنا شوند .

اولین جشنواره مهر آب یزد با مشارکت صنعت آب استان ، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل آب انبار رستم گیو برگزار گردید .

 

کد خبر: 515
  تاریخ خبر : 1397/05/08
 روابط عمومی
 646