گزارش تصویری

برگزاری بیش از دو هزارنفر ساعت دوره آموزشی ویژه پرسنل آبفای یزد

سرپرست واحد آموزش شرکت آبفا از برگزاری دو هزار و 231 ساعت دوره آموزشی ، طی 12 دوره آموزشی با مباحث مختلف برای پرسنل شرکت، در ماه گذشته خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : احمد سرتیپ زاده گفت : در ماه جاری دوره آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت ویژه پرسنل واحد حسابداری برگزار که در آن همکاران با مباحثی از جمله انواع روش های آماری،مقیاس های اندازه گیری،شاخص های پراکندگی ،مقایس ها و ... آشنا شدند .

سرتیپ زاده اظهارداشت : دوره پاسخگویی روابط عمومی از دیگر دوره های آموزشی برگزار شده در ماه جاری می باشد که در آن به بیان مباحثی از جمله خدمت به مشتری، وظیفه پاسخگویی مدیر و پرسنل روابط عمومی ،اهداف و نتایج پاسخگویی،دلایل عدم پاسخگویی  و .... پرداخته شد . 

وی دوره بعدی را آشنایی با طرح طبقه بندی مشاغل ،آیین نامه ها و دستورالعمل ها عنوان کرد و گفت : این دوره آموزشی با عنوان مباحثی همچون تجزیه و تحلیل شغل،طبقه بندی مشاغل،آیین نامه اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل و ... برگزار شده است .

سرپرست واحد آموزش شرکت آبفا آخرین دوره برگزار شده در این ماه را ،آشنایی با قراردادها و مقررات پیمانکاران با هدف آشنایی همکاران پیمانکار با شرایط عمومی پیمان ،ضوابط و مقررات قرارداد ،آشنایی با قراردادهای تعمیراتی،اصول کلی مربوط به مسائل حقوقی بیان کرد .

وی در پایان از دیگر دوره های برگزار شده را شبکه دولت،ایمنی،ترنم وحی،آسفالت حفاظتی و .... عنوان و تاکید نمود سعی شرکت بر برگزاری دوره های تخصصی و مرتبط با شرایط جاری استان جهت افزایش کارآیی پرسنل می باشد.

کد خبر: 517
  تاریخ خبر : 1397/05/10
 روابط عمومی
 587