گزارش تصویری

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خانواده شهداء وایثارگران صنعت آب وبرق استان یزد باحضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ، نماینده مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولین استانی در سالن شهیدعباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این مراسم گفت: امروز با شما عزیزان در این جمع حضور پیدا کردیم تا بگوییم راه شهدا را فراموش نکردیم و هر اتفاقی که در این مسیر رخ بدهد یا ندهد آن آری که چهل سال پیش گفتیم را حفظ خواهیم کرد تا این نهضت به دست صاحب اصلیش برسد .

سید یعقوب محمد مرادی افزود   : ماشیفتگان نظام به خوبی لمس می کنیم که حوادث و اتفاقات خللی در حرکات نورانی مردم ایجاد نخواهد کرد .

محمد مرادی اظهارداشت : جنگ تحمیلی زمانی اتفاق می افتد که توازن وجود نداشته باشد و ظلم و ستم زیاد شود ولی الان که شرایط فعلی دنیا را نگاه می کنیم این کفه ی ترازو را میبینیم که به لطف خدا و برکت خون شهدا و برکت ایثارگران چه دشمن بخواهد چه نخواهد این توازن ایجاد شده است و به لطف خدا و همت مردم این دوران اقتصادی را هم سپری خواهیم کرد .

مرادی بیان کرد : صنعت آب و برق جزء صنایع بسیار وابسته بود و ما حرفی برای گفتن نداشتیم و تمام سدها و امکانات را تکنسین های خارجی نظارت می کردند اما در حال حاضر تولید برق چندین برابر شده است و از نیروهای داخلی در تمام مراکز استفاده می شود  و رونق خوبی در زمینه سدسازی و شبکه آب و فاضلاب صورت گرفته و در ایران که حتی یک شهر شبکه فاضلاب نداشت الان بیش از 60 درصد شهرها از آب شرب با کیفیت و شبکه فاضلاب برخوردار هستند .

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی )  در خصوص این که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت : در ست است ما مانند آن ها توفیق پرواز نداشتیم ولی تفکر،وجدان،عشق و وابستگی به خاندان سیدالشهدا (ع) به ما اجازه نمی دهد که راه آن ها را فراموش کنیم چرا که مخاطبین ما نوجونان و جوان ها ی ما هستند .

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در پایان یادآور شد : ما در سطح وزارت نیرو 21 هزار نیروی ایثارگر شاغل ، بیش از 5 هزار جانباز و در راس آن ها شهدا را داریم بنابر این ،  رسالت ماست تا راه آن ها را بپیماییم .

کد خبر: 542
  تاریخ خبر : 1397/07/04
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/07/04
 روابط عمومی
 807