گزارش تصویری

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفای شهری و دانشگاه آزاد اسلامی یزد

شرکت آب و فاضلاب شهری استان و دانشگاه آزاد اسلامی یزد به منظور ایجاد و گسترش هم فکری ، همکاری‌های آموزشی پژوهشی و طرح‌های کاربردی ، با حضور نمایندگان طرفین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفا گفت : از اهداف این تفاهم نامه، دستیابی به چشم انداز 20 ساله کشور، تحقق اهداف برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل، امکانات و توانایی‌های موجود و همچنین بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی، فناوری و نیز رفع مشکلات، چالش‌ها، محدودیت‌ها و نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی می باشد .

جعفری ، همکاری، حمایت و اجرای اولویت‌های تحقیقاتی و طرح‌های پژوهشی شرکت و رفع نیازهای علمی آن در صورت تصویب کمیته تحقیقات شرکت، اعلام و آگاه سازی دانشگاه از اولویت‌های تحقیقاتی شرکت،همکاری طرفین جهت ایجاد و توسعه ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت آب.انجام داوری و نظارت بر پروژه‌های تحقیقاتی شرکت توسط دانشگاه در صورت تصویب کمیته تحقیقات شرکت و ... را از مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد .

کد خبر: 598
  تاریخ خبر : 1397/11/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/11/14
 روابط عمومی
 966