گزارش تصویری

با حضور مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی

گردهمایی اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و برق استان یزد برگزار شد

گردهمایی اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و برق استان یزد، با حضور مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی ، مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد ، مدیران عامل صنعت آب و برق ، دبیران و اعضای شورای فرهنگی و جمعی از ائمه جماعت استان در شرکت آب منطقه ای یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، علی یزدان پرست در این گردهمایی اظهار داشت: برنامه ها و سیاست های شورای فرهنگی استان ها تبیین شده است و هرساله برنامه های متعددی با محورهای نماز، فرهنگ سازمانی و سبک زندگی ارائه می کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در حوزه فرهنگی کاری زمان بر و دشوار است و به دلیل پیچیدگی های نیروی انسانی ممکن است خروجی ها و انتظارات از برنامه ها یکسان نباشد.

یزدان پرست با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در عصر تکنولوژی نیاز به ابزار جدید دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی های فرهنگی و دینی در وزارت نیرو نیاز به همکاری و کمک ارگان ها دارد و دفتر فرهنگی به تنهایی نمی تواند به اهداف تعیین شده برسد.

وی ، یزد را یکی از استان های الگو در حوزه فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: استان یزد در ارزیابی  شورای فرهنگی وزارت نیرو، شایسته تقدیر ویژه در صنعت آب و برق کشور اعلام شده است که نشان دهنده تلاش سرپرستان، دبیران و مدیران عامل این مجموعه است .

در پایان این گردهمایی،یزدان پرست مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی با اهداء لوح تقدیری از مدیران عامل دبیران و اعضای امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد تقدیر و تشکر نمود 

کد خبر: 611
  تاریخ خبر : 1397/11/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/11/30
 روابط عمومی
 739