گزارش تصویری

برگزاری دوره آموزشی راهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها در آبفای یزد

دوره ی آموزشی راهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها (RCFA) ، با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری و رییس گروه نگهداری تعمیرات شرکت مهندسی آبفای کشور ، مدیر عامل ، معاون بهره برداری و مدیران شرکت آبفای روستایی و جمعی از پرسنل آبفا در محل این شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : این دوره آموزشی با هدف  آشنایی عملی فراگیران با 10 روش علمی تحلیل ریشه ای عیوب و نحوه بکارگیری این روش ها برگزار شد .

پرسنل با حضور در این دوره با مباحثی از جمله :مدیریت دارایی ها، ضرورت و لزوم تحلیل ریشه ای عیوب ، پیش نیاز اجرای موفق تحلیل خرابی، جایگاه RCFA  در چرخه نگهداری و تعمیرات،کلید موفقیت برای مدیریت بر خرابی ها، بازگشت به شرایط مطلوب تجهیزات و تاریخچه پیدایش و تکامل  RCFAآشنا شدند .

دسته بندی روش های تحلیل ریشه ای عیوب، مروری بر روش های اولیه و پایه در تحلیل و ریشه یابی خرابی ها ،بیان مثال های عملی از هر کدام از روش های بیان شده به صورت مستند و مطابق استاندارد های بین المللی، نحوه تهیه رویه اجرایی تحلیل و ریشه یابی خرابی ها و جلسات ، انجام 5 کار عملی در کلاس برای آشنایی بیشتر فراگیران و ... از دیگر مباحثی است که در این دوره ی آموزشی مطرح شد .

همچنین در این دوره آموزشی تجربیات شرکت آبفای مشهد و یزد در زمینه اجرای پروژه های تحلیل ریشه ای خرابی در شبکه توزیع و خرابی الکتروپمپ چاه ها ارایه گردید.

 

کد خبر: 617
  تاریخ خبر : 1397/12/21
 روابط عمومی
 648