گزارش تصویری

نشست سرپرست شرکت آبفای یزد با اعضای شورای شهر بافق

سرپرست شرکت آبفای یزد با همراهی جمعی از مدیران و معاونین این شرکت در راستای تعامل و همکاری هر چه بیش تر با اعضای شورای شهر بافق دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :  محمد فاتحی در این نشست با اشاره به وضعیت خوب بافق در بحث آبرسانی و دیگر امور گفت : بافق جزء شهرستان هایی است که همکاری بین شورا و دستگاه های اجرایی در آن زیاد است و پیشرفت در کارها نشان دهنده این همکاری است .

  فاتحی اظهارداشت : با همکاری مسئولین این شهرستان زیرساخت های فراهم شده تا آبی باکیفیت استاندارد و در حد دیگر شهرستان ها در اختیار شهروندان قراردهیم .

وی با اشاره به وضعیت طرح های در حال اجرا در بافق بیان کرد : احداث آب شرین کن با سرمایه گذاری بخش خصوص از کارهای دارای اولویت در در دست اجرا است .

وی در بحث اجرای شبکه جمع اوری فاضلاب یادآور شد : مراحل اجرای این پروژه فعال تر خواهد شد و امیدواریم تا اوایل سال آینده بخشی از آن به بهره برداری برسد .

سرپرست شرکت آبفای یزد افزود : افزایش مخازن ذخیره آب ،بازسازی شبکه آبرسانی و ... از طرح هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و انجام آن ها منوط به همکاری مسئولین اجرایی شهرستان دارد .

دکتر فاتحی در ادامه ، با اشاره به محدود شدن اعتبارات و درآمد شرکت افزود : برای اجرای فعالیت های عمرانی باید از ظرفیت های قانونی در این زمینه استفاده شود  از این رو با اجرای تبصره سه در هر شهرستان که طی یک حساب مجزا ویژه همان شهر سپرده میشود می توان به بازسازی شبکه های موجود کمک نمود.

فاتحی در خصوص اجرای طرح تبصره 3 بیان کرد : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته این طرح در تعدادی از شهرها  اجرا شده که روند رشد توسعه تاسیسات را در این شهرها شاهد هستیم .

وی یادآور شد : به عنوان مثال در شهر یزد عملیات ساخت مخزن 15 هزار متر مکعبی با هزینه 10 میلیارد تومان را از محل اعتبارات تبصره 3 در برنامه داریم و در شهرستان های ابرکوه و هرات هم فعالیت های عمرانی آغاز شده است .

وی تاکید کرد : با اجرای تبصره 3 در بافق می توانیم پروژه های اولویت دار که باعث رونق و توسعه شهر بافق می شود را آغاز کنیم

در ادامه ی این نشست معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت توضیحاتی کامل در خصوص تبصره 3 ارائه داد .

نایب رییس شورای شهر بافق در این نشست ، در خواست هایی را مطرح و از زحمات و خدمات شرکت آبفا قدردانی نمود .

کد خبر: 685
  تاریخ خبر : 1398/06/02
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/06/03
 روابط عمومی
 607