گزارش تصویری

برگزاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل در شرکت آبفای یزد

دوره آموزشی پدافند غیر عامل با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ، سرپرست دفتر آموزش شرکت آب وفاضلاب استان یزد  گفت :این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آموزشی کارکنان در زمینه پدافند غیر عامل و حفاظت از منابع، تأسیسات و تجهیزات شرکت برگزار شد .

احمد سرتیپ زاده ، تحلیل شیوه‏های پدافند غیرعامل ،تحلیل سناریو جنگ روانی و مقابله با آن ، قابلیت اجرای شیوه‏های مدیریت بحران،آشنایی با نمونه‏های عملی پدافند غیرعامل، شناخت تهدیدات با رویکرد نسل‏های مختلف جنگ‏ها و .. را از دیگر هدف های رفتاری این دوره آموزشی عنوان کرد .

سرتیپ زاده اظهارداشت : در این دوره آموزشی مباحثی از جمله : اصول و مبانی پدافند غیرعامل ،مکان‏یابی و آمایش،استتار، اختفاء و فریب،سازه‏های امن،تهدیدشناسی و آشنایی با تسلیحات غیرکشنده،جنگ روانی، شایعه‏پردازی و شیوه‏های مقابله،راهکارهای اجرایی مدیریت بحران در صحنه ، اولویت‏بندی خطرات، نحوه ارزیابی خطرات و درجه آسیب‏پذیری با توجه به وضعیت تاسیسات و توضیح روابط مکان و مخاطرات،اقدامات آفندی دشمن در جهت خارج نمودن مجموعه تاسیسات آبرسانی از مدار بهره ‏برداری و ... آموزش داده شد .

در پایان این دوره آموزشی ، طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد  به بیان اهمیت پدافند غیر عامل و لزوم توجه لازم به آن در تمام امور با توجه به ماهیت خدمت رسانی شرکت آبفا پرداخت .

کد خبر: 728
  تاریخ خبر : 1398/09/07
 روابط عمومی
 707