گزارش تصویری

کسب رتبه دوم شرکت آبفا ی یزد در اولین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری

شرکت آب و فاضلاب استان یزد با حضور در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب موفق به کسب رتبه دوم در رشته های تعمیرات و نصب انشعاب فاضلاب شد .

به گزارش روابط عمومی، معاون بهره برداری شرکت با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات 25 تیم منتخب مسابقات مرحله استانی از5  استان اصفهان،یزد،کاشان،چهارمحال بختیاری و کهگلویه و بویر احمد در چهار رشته‌ی تعمیرات خطوط انتقال آب ، نصب انشعاب آب ، نصب انشعاب فاضلاب ، عیب یابی تابلو برق آزمایشگاه در دو بخش عملی و کتبی به رقابت پرداختند.

در پایان پس از جمع بندی امتیازات و داوری عملکرد تیم های شرکت کننده، در رشته تعمیرات و نصب انشعاب فاضلاب شرکت آبفای استان یزد  حائز رتبه دوم گردید و توسط هیات برگزاری از آنها با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

علمدار هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستر مناسب جهت پیشبرد اهداف شرکت های آب و فاضلاب، تهیه ی استانداردهای لازم برای انجام فعالیت های حوزه صنعت آب و فاضلاب، انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی همکاران در سطوح مختلف، ارتقا دانش و مهارت فنی اکیپ های عملیاتی، و شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت عملیات اجرایی عنوان کرد.

این مرحله از مسابقات به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و  یک مرحله دیگر آن باقی مانده است . 

کد خبر: 734
  تاریخ خبر : 1398/09/30
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/09/30
 روابط عمومی
 813