گزارش تصویری

حضور فعال شرکت آبفای استان یزد در نمایشگاه ایمنی در بحران

مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آبفا یزد از حضور فعال این شرکت در نمایشگاه ایمنی در بحران، با هدف معرفی توانمندی های حوزه آب و فاضلاب در زمان بحران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای یزد ، فرامرز شاکری شمسی گفت : این نمایشگاه به مناسبت سالروز زلزله بم، روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی و با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی در مواقع بحران، برگزار شد .

شاکری اظهارداشت  : در این نمایشگاه ضمن نمایش ماشین آلات و تجهیزات استفاده شده در زمان بحران ، فعالیت های شرکت برای مقابله با بحران آب و سازگاری با کم آبی عرضه گردید .

وی بیان کرد : این فعالیت ها شامل : اجرای سیستم تصفیه ی آب سیاه و آب خاکستری و استفاده از پساب آب تصفیه شده آن در آبیاری فضای سبز و هم چنین معرفی شیرالات کاهنده مصرف و سایه بان کولر آبی با نماد سنتی یزد (بادگیر) می باشد که با هدف صرفه جویی در مصرف آب به نمایش عموم گذاشته شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آبفا خاطرنشان کرد . : در این نمایشگاه کارشناسان این شرکت ، اطلاعاتی را در خصوص راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از یخ زدگی کنتور در روزهای سرد سال به بازدید کنندگان  ارائه نمودند .

وی افزود : لازم به ذکر است کارگاه نقاشی با موضوع بحران آب با همکاری آبفای روستایی در محل غرفه شرکت دایر شد .

نمایشگاه ایمنی در بحران، 5 دی ماه و به مدت چهار روز برگزار شد .

کد خبر: 741
  تاریخ خبر : 1398/10/09
 روابط عمومی
 542