گزارش تصویری

برگزاری دوره آموزشی ایمنی توسط شرکت آبفای یزد

دوره آموزشی ایمنی ویژه پرسنل و پیمانکاران شرکت آبفای یزد در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی: سرپرست دفتر آموزش شرکت آبفا گفت : این دوره آموزشی با هدف تشریح موضوعات مرتبط با رعایت ایمنی در پروژه های شرکت و با حضور 60 نفر از پیمانکاران و جمعی از پرسنل شرکت برگزار شد .

احمد سرتیپ زاده اظهارداشت : پرسنل با حضور در این دوره آموزشی با مباحثی از جمله آمار حوادث و بیماری های ناشی از کار، مهمترین علل ایجاد حوادث ناشی از کار، مهمترین شرایط و اعمال ناایمن، عوامل زیان آور محیط کار و لزوم استفاده از وسایل حفاظت فردی و چگونگی بکارگیری آن آشنا شدند.

 سرتیپ زاده هم چنین از برگزاری دوره آموزشی "راهنمای بهره برداری و نگهداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب" ویژه پرسنل بهره برداری خبر داد .

وی گفت : این دوره آموزشی نیز  به تدریس آقایان سیدوحید غلمانی و مهدی انتظاری برای آشنایی هر چه بیش تر پرسنل با فعالیت های مرتبط با بهره برداری فاضلاب و راهنمای بهره برداری و نگهداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب و مختصری در خصوص راهنمای نصب انشعابات فاضلاب ابنیه برگزار شد .

وی افزود : در ماه گذشته علاوه بر این دوره ها ، بیش از 2400  نفر ساعت دوره آموزشی مانند فهرست خدمات طرح های آبرسانی در مراحل طراحی پایه و تفصیلی، مشاهده و توصیف ویژه نگهبانان و شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مسئولین ایمنی برای پرسنل شرکت آبفا برگزار گردید .

کد خبر: 748
  تاریخ خبر : 1398/11/06
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/11/20
 روابط عمومی
 629