گزارش تصویری

برگزاری دوره آموزشی بیمه و تامین اجتماعی برای پرسنل شرکت آبفای یزد

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و تامین اجتماعی با حضور 30 نفر از پرسنل شرکت آبفای یزد در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : مدیر دفتر منابع انسانی و آموزش اذعان داشت : در این دوره مباحثی از جمله  انواع بیمه در سازمان تامین اجتماعی ،انواع بازنشستگی در بیمه تامین اجتماعی، مشاغل سخت و زیان آور و نحوه محاسبه حق بیمه، قوانین و مقررات بیمه تامین اجتماعی مربوط به قراردادهای پیمانکاری شامل قوانین مربوط به امور بیمه ای و مراحل دریافت مفاصاحساب و نکات و موارد مد نظر درخصوص نحوه اجرای کار و مستندات مطرح شد .

احمد سرتیپ زاده اظهارداشت : پرسنل با حضور در این دوره با مباحث دیگری از جمله نکاتی در خصوص توجه به بیمه در تنظیم قراردادها ، ضوابط مربوط به پیمانکاران دست دوم و نحوه اجرای آن ، مشمولین بیمه تامین اجتماعی ، پیمان های معاف از ضریب و چگونگی اعمال معافیت ،  قوانین و ضوابط مربوط به جرائم عدم ارسال و پرداخت به موقع لیست و حق بیمه و ... آشنا شدند .

سرتیپ زاده افزود : هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هر چه بیشتر با قوانین بیمه و تامین اجتماعی و زمینه سازی جهت اجرایی شدن هر چه بیشتر آنها در راستای همسویی با سیاست ها و خط مشی های سازمان تامین اجتماعی می باشد .

کد خبر: 757
  تاریخ خبر : 1398/11/21
 روابط عمومی
 709