گزارش تصویری

راه اندازی سامانه ارزیابی پیمانکاران شرکت آبفای یزد

مدیر دفتر فن¬آوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفای یزد از راه اندازی سامانه ارزیابی اولیه و دوره¬ای پیمانکاران این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : محسن خوشبین گفت :  با راه اندازی این سامانه  می توان  از نتیجه ارزیابی اولیه و دوره­ای پیمانکاران گزارش گیری و آن را تحلیل نمود و هم­چنین امتیاز هر پیمانکار را براساس فرمول تعیین شده به طور خودکار محاسبه کرد.

خوشبین اظهارداشت : با استفاده از سامانه ارزیابی می­توان پیمانکاران مختلف را با یکدیگر مقایسه و بر اساس شاخص­های ارزیابی به هر کدام امتیاز داده و در نهایت گزارش دقیقی از امتیازات هر پیمانکار به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد : استفاده از این سامانه از مزایایی قابل توجهی از جمله حذف کاغذ، تسهیل در گردش مدارک،

گروه بندی کالا ها و پیمانکاران، گردش اتوماتیک و ... برخوردار می­باشد.

مدیر دفتر فن­آوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفا  افزود : کاربرپسند بودن سامانه، امکان جست و جو و انتخاب آسان در بین کالاها و پیمانکاران بدون نیاز به جست و جو مستندات غیرمکانیزه، پیگیری آسان و دقیق فعالیت­های صورت گرفته در تمامی مراحل ،  مکانیزه نمودن تمامی درخواستهای مرتبط، توسعه و پشتیبانی مداوم به دلیل بومی بودن طراحی، پیاده­سازی و استقرار سامانه توسط پرسنل واحد آی تی از دیگر مزایای استفاده از این سامانه می­باشد.

کد خبر: 762
  تاریخ خبر : 1398/12/01
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/12
 روابط عمومی
 962