گزارش تصویری

شورای فرهنگی صنعت آب وبرق استان یزد رتبه نخست در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو را کسب کرد

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از کسب رتبه نخست شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در سطح کشور با عنوان شایسته تقدیر ویژه خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ، ضیا زینی گفت : در این ارزیابی عملکرد ،  صنعت آب و برق استان یزد به لحاظ  فعالیت فرهنگی در حوزه های ترویج اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر ، اشاعه سبک زندگی اسلامی ، خانواده ، تکریم ارباب رجوع و سیره اهل بیت موفق عمل کرده است.

زینی با اشاره به این که صنعت آب و برق استان یزد به عنوان یکی از استان های فعال در حوزه فرهنگی است ، خاطرنشان کرد: این صنعت شایستگی های لازم به لحاظ کار فرهنگی را علیرغم ماهیت کاری خود داشته  است.

وی برگزاری نمایشگاه های متعدد کتاب و آثار تربیتی با موضوع نماز ، برگزاری دوره های متعدد فرهنگی ویژه کارکنان ، فرهنگ سازی محیطی ، استفاده از تکنولوژی های نوین تبلیغاتی ، گلگشت های خانوادگی و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را در کسب این رتبه ارزشمند موثر عنوان کرد.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد اظهار کرد : این افتخار ارزشمند و کسب عنوان  نخست شورای فرهنگی شایسته تقدیر ویژه در چهار سال متوالی ، بیانگر  توجه  مدیران ارشد ، کارکنان و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق و ائمه جماعات  سازمان ها به موضوعات فرهنگی است.

وی افزود : خوشبختانه با فرهنگ سازی گسترده در سطح وزارت نیرو ، اقدامات خوبی برای ترویج علوم قرآنی صورت گرفته است .

کد خبر: 813
  تاریخ خبر : 1399/05/20
 روابط عمومی
 1506