گزارش تصویری

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای استان یزد گفت :

حفظ پایداری تاسیسات و تداوم خدمات آبرسانی در ایام نوروز

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE آبفای استان یزد از به کارگیری تمام ظرفیت ها و اکی‍پ های عملیاتی در سطح استان به منظور حفظ پایداری تاسیسات و تداوم خدمات آبرسانی در ایام نوروز خبر داد .

به  گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ، فرامرز شاکری با توجه به اهمیت تامین آب شرب مشترکین استان گفت : با فعالیت و خدمات 645 اکی‍پ عملیاتی در سطح استان، خوشبختانه در این ایام با هیچ گونه اختلال گسترده در عملکرد تاسیسات ُ توقف طولانی مدت در خدمات آبرسانی و بروز شرایط بحرانی مواجه نشدیم .

شاکری اظهارداشت : در روزهای آخر سال با افزایش بی سابقه ، مصرف آب به  4200 لیتر در ثانیه رسید که با هماهنگی و اقدامات به موقع هیچ مشکلی در ارایه خدمات به وجود نیامد  .

وی با اشاره به این که با پیش بینی کارشناسان احتمالا تابستان امسال با تغییر شرایط جدی در شاخص های طبیعی مواجه خواهیم شد اظهارداشت : علاوه بر تلاش متولیان حوزه تامین آب  مصرف کنندگان نیز باید در مصرف آب دقت نظر کافی داشته باشند .

وی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت های شرکت آبفا در ایام نوروز خاطر نشان کرد : رفع نشتی تعداد زیادی از کنتورهای  آب مشترکین ، تعویض الکترو پمپ های مجتمع آبرسانی تنگ چنار و بهسازی چاه آب شرب مجتمع زردین از جمله این اقدامات می باشد .

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE  آبفای استان از دیگر فعالیت های این شرکت را بهسازی چاه آب رشکوییه و وارد مدار بهره برداری نمودن آن در راستای افزایش تامین آب روستاهای مجتمع آبرسانی گاریزات و هم چنین آبرسانی سیار به روستاهایی که با کمبود آب در ایام تعطیلات مواجه بودند عنوان کرد .

وی در پایان، با اشاره به در پیش رو بودن فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب، خواستار همراهی بیشتر مشترکان در مدیریت مصرف آب شد و گفت: آبفا همواره تلاش می کند با ارتقاء سطح خدمات خود، خدمت‌رسان شایسته ای برای مردم باشد .

 

کد خبر: 934
  تاریخ خبر : 1400/01/23
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/01/23
 روابط عمومی
 893