گزارش تصویری

همایش بانوی آب با محوریت نقش بانوان در مدیریت مصرف با حضور بانوان صنعت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد

همزمان با هفتمین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب با حضور مدیران صنعت آب و فولاد و جمعی از بانوان در محل شرکت فولاد آلیاژی مراسم بانوی آب برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب در این مراسم مهندس جعفر زاده مدیر ارشد بهره برداری شرکت فولاد آلیاژی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در راستای صرفه جویی در مصرف آب دارند خواستار آموزش و همکاری هرچه بیشتر در زمینه آموزش بانوان شد .

موسوی فرد رئیس گروه کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب گفت با توجه به شرایط آبی موجود ، آینده جهان به نحوه استفاده ما از این منابع محدود و با ارزش در امروز، بستگی دارد.

متاسفانه عدم تعادل بین عرضه و تقاضای آب باعث شده بود تا بیشتر به سمت تامین آب برویم ولی در حال حاضر بیشتر به مدیریت مصرف توجه می شود

او با اشاره به اینکه بانوان به عنوان مدیران اصلی خانواده هستند و در اقتصاد خانواده بسیار اثر گذار عمل می کنند گفت بانوان با اندیشه و تدبیر خود برای تامین نیازهای خانواده و چگونگی مصرف آب برنامه ریزی  و در انتقال فرهنگ و الگوی صحیح مصرف آب  به فرزندان، همسر و نزدیکان نقش اصلی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و بالا بردن درک زنان از مصرف و چگونگی اصلاح الگوی مصرف می توانددر همه خانواده ها تاثیر گذار باشد  که این خود باعث حفظ سرمایه های  انرژی و آبی کشور می شود.

موسوی فرد در ادامه در خصوص راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب در منزل ، گفت با مدیریت مصرف آب می توان ۱۰ درصد از مصارف آب روزانه در منزل را کاهش داد که این خود می تواند ما را از تنش آبی  نجات دهد  در پایان به تعدادی از مشترکین کم مصرف هدایایی اهدا شد.

کد خبر: 1250
  تاریخ خبر : 1401/04/08
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/04/09
 روابط عمومی
 766