گزارش تصویری

مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آبفا :

دفع غیر اصولی فاضلاب ، عامل اصلی آلودگی آب های زیر زمینی است

مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آبفای استان یزد گفت : دفع غیر اصولی فاضلاب عامل اصلی آلودگی آب های زیر زمینی است .

به گزارش روابط عمومی محمد مهدی ثابتیان  اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب را یک ضرورت دانست و اظهارداشت : دفع فاضلاب از طریق چاه های جذبی و پوکه قنات باعث آلودگی محیط زیست و منابع آبی زیرزمینی خواهد شد .

ثابتیان از دستاوردهای مهم اجرای طرح های فاضلاب را ارتقاء سطح بهداشت جامعه ، استفاده مجدد از پساب حاصل از فاضلاب در کشاورزی و صنعت ، جلوگیری از آلوده شدن منابع آب زیرزمینی، کاهش آلودگی هوا ، گسترش فضای سبز و ... عنوان کرد .

وی با بیان اینکه  اردکان ، اولین شهر کشور است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در مدت کوتاهی تمام شبکه جمع‌آوری فاضلاب در آن اجرا شده  است افزود  : تاکنون در این شهرستان 325 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا و 14 هزار فقره انشعاب نیز نصب شده است .

وی درادامه خاطرنشان کرد : اتصال فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهر باید تحت نظارت اداره آبفای اردکان انجام شود در غیر این صورت شرکت آبفا هیچ مسئولیتی در خصوص مشکلات ناشی از آن بر عهده نخواهد داشت .

مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آبفا بیان کرد : مشترکینی که برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری به آبفای اردکان مراجعه نمایند از تسهیلات ویژه (پرداخت به صورت اقساط بلند مدت ) بهره مند خواهند شد .

ثابتیان افزود : اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در دیگر شهرهای استان از جمله میبد ، مهریز  و... در حال اجرا می باشد .

کد خبر: 372
  تاریخ خبر : 1396/03/27
 روابط عمومی
 1208