گزارش تصویری

راه اندازی سیستم رای گیری الکترونیکی در شرکت آبفای استان یزد

مدیر دفتر آمار و فن آوری اطلاعات شرکت آبفا از راه اندازی سیستم رای گیری الکترونیکی در این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب  و فاضلاب استان یزد : محسن خوشبین گفت : زیر سیستم رای گیری الکترونیکی توسط واحد انفورماتیک این شرکت با استفاده از ابزارهای موجود اتوماسیون اداری مانند موتور تولید فرآیند ، موتور تولید فرم و موتور تولید گزارش بدون هیچ هزینه جانبی جهت خرید نرم افزار جدید طراحی و پیاده سازی شد تا تمام پرسنل شرکت در همه مناطق جفرافیایی توانایی شرکت در کلیه انتخابات را داشته باشند.

خوشبین اظهار داشت :  در این زیر سیستم ، اطلاعات پایه هر انتخابات مانند اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان شروع ، تاریخ و زمان پایان ،‌ لیست نفرات کاندید و ... قابل تنظیم و ویرایش است و کنترل های لازم از جمله محدوده زمان رای گیری ، تطبیق شماره پرسنلی و کد ملی ،کنترل یک بار رای دادن هر فرد در هر انتخابات و... با استفاده از موتور تولید فرآیند و کد نویسی پشت کلید های سیستم پیاده سازی شده است .

وی افزود : پرسنل شرکت می توانند با ورود به اتوماسیون اداری در هر نقطه ای از کشور در تاریخ و زمان مقرر شده در فرم اطلاعات پایه کد ملی و کد پرسنلی خود را وارد نموده و با زدن کلید ارسال برگ رای در انتخابات جاری شرکت کنند ضمن اینکه هر فرد در هر انتخابات فقط یک بار قادر به رای دادن بوده و پس از ارسال برگ رای ، رای قابل ویرایش نخواهد بود .

در این روش کلیه آرا محرمانه بوده و هیچ کس مجوز مشاهده آرا نخواهد داشت و در نهایت فرد معتمد می تواند بصورت جمع بندی شده نتیجه رای گیری را از سیستم بصورت گزارش دریافت نماید .

 

 

کد خبر: 450
  تاریخ خبر : 1396/09/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1396/09/28
 روابط عمومی
 1225