گزارش تصویری

تجلیل از تیم دارت صنعت آب و برق یزد در مراسم تجلیل از مدال آوران یزدی در مسابقات کارکنان دولت

در مراسم تجلیل از مدال آوران یزدی در مسابقات کارکنان دولت که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد از تیم دارت صنعت آب و برق استان یزد با عنوان قهرمان این دوره از مسابقات تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :در این مراسم از مدال آوران زن و مرد استان یزد در مسابقات کارکنان دولت در سال 96 در رشته های آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز و دارت با اهدا لوح سپاس ، مدال و کاپ تیمی از سوی دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت : اهمیت به ورزش کارمندی علاوه بر تقویت روحیه نشاط و توانمندی، زمینه‌ساز تکریم و ارائه خدمت مؤثر به ارباب‌رجوع است.

سلیمانی با اشاره به اهمیت مقوله ورزش برای تمام گروه‌ها و اقشار جامعه بیان کرد : یکی از مهم‌ترین اهداف ما در فعالیت‌های دولتی و اجرایی جلب رضایت هر چه بیشتر مردم است که این امر باروحیه پرنشاط کارمندان میسر می‌شود.

وی ادامه داد : فرهنگ‌سازی مناسب برای نهادینه کردن ورزش کارمندی باید انجام شود و در این زمینه باتوجه به عزمی که در مسئولان استان شاهد هستیم، امیدوارم دستگاه های اجرایی برای ورزش کارکنان خود برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

 

کد خبر: 545
  تاریخ خبر : 1397/07/23
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/12
 روابط عمومی
 819