گزارش تصویری

نتایج پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان همکارصنعت آب و برق استان یزد اعلام شد

نتایج مرحله ی استانی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان همکار صنعت آب و برق استان یزد اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد :  دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد گفت : در این دوره از مسابقات بیش از 300 نفر از فرزندان همکار در دو مقطع تحصیلی و در چهار رشته حفظ ، قرائت و اذان ، مفاهیم ، آموزه های قرآن و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که از بین آن ها 16 نفر با کسب رتبه اول به مرحله کشوری راه یافتند .

ضیاء زینی اظهارداشت : در بخش برادران در مقطع تحصیلی اول، حسین زارع رحیم آبادی از آبفای روستایی در رشته مفاهیم ،حسین غلام حسینی از توزیع برق در رشته آموزه ها ،علیرضا معصومی از برق منطقه ای در رشته حفظ  و محمد علی کریمی از آبفای شهری در رشته قرائت موفق به کسب رتبه اول شدند.

زینی اعلام کرد : در مقطع تحصیلی دوم ، علی غنیمت از آبفای شهری در رشته مفاهیم ،معراج زینی از آبفای شهری در رشته آموزه ها ،محمد صادق انتظاری از تولید برق در رشته حفظ و سید علی آقایی از تولید برق در رشته قرائت مقام اول را کسب کردند .

وی خاطرنشان کرد : در بخش خواهران در مقطع تحصیلی اول ، فاطمه السادات حسینی از تولید برق در رشته مفاهیم،مهلا محمدی از آبفای شهری در رشته آموزه ها ،مبینا حسینی از برق منطقه ای در رشته حفظ،مهسا عرفانی نژاد از آبفای شهری در رشته قرائت موفق به کسب رتبه اول استانی شدند .

زینی افزود : در بخش خواهران در مقطع تحصیلی دوم ،مبینا مختار از آب منطقه ای در رشته مفاهیم،فاطمه شطرنجی از آبفای شهری در رشته آموزه ها ،مبینا خیری از آبفای روستایی در رشته قرائت و زینب افتخار پور از توزیع برق در رشته حفظ مقام اول را کسب کردند .

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یادآور شد : مقطع اول این دوره از مسابقات شامل دوره ابتدایی ( پنجم و ششم ) و دوره اول متوسطه ( هفتم ، هشتم ، نهم ) و مقطع دوم شامل دوره دوم متوسطه ( دهم ، و دوم دبیرستان و پیش دانشگاهی ) می باشد .

وی در پایان خبر داد : مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ، شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد .

کد خبر: 670
  تاریخ خبر : 1398/05/06
 روابط عمومی
 950