گزارش تصویری

برپایی غرفه ی شرکت آبفای یزد در محل نمایشگاه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

شرکت آبفای یزد با برپایی غرفه در محل نمایشگاه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو حضور فعال یافت .

به گزارش روابط عمومی :  شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بر پایی غرفه در این نمایشگاه ، پروژه ها و تجهیزات این شرکت اعم از پروژه بازچرخانی آب خاکستری ورزشگاه 22 بهمن ، پروژه پکیج تصفیه فاضلاب خوابگاه دانشگاه یزد ، بررسی چگونگی بهبود کارکرد کولرهای آبی در جهت کاهش مصرف آب ، بررسی و تعیین میزان فلزات سنگین فاضلاب شهر یزد ،تهیه مدل ماتریسی جهت اولویت بندی تعویض کنتورهای خراب و فاقد دقت در شهرهای استان یزد  و ...  را معرفی کرد  .

هم چنین در این غرفه ماکت هایی از پروژه های منتخب شرکت آبفا به نمایش گذاشته شد .

حمایت مالی از ترجمه کتاب تصفیه ریز آلاینده ها  در آب و فاضلاب از دیگر فعالیت این شرکت در جشنواره پژوهش و فناوری می باشد .

گفتنی است ، اولیاء معاون دفتر تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو به همراه دیگر مسئولان وزارت نیرو ، جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  به همراه دیگر مسئولان شرکت مهندسی ، تعدادی از مدیران عامل و معاونین برنامه ریزی شرکت های آب و فاضلاب شهری کشور و... از غرفه شرکت آبفا بازدید بعمل آوردند.

این جشنواره با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی وزارت نیرو و با حضور حداکثری تمام ذی نفعان صنعت آب و برق اعم از حوزه‌های دولتی و خصوصی ، شرکت‌های دانش بنیان ، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور نوپا در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد

کد خبر: 735
  تاریخ خبر : 1398/09/30
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/12
 روابط عمومی
 562