گزارش تصویری

تقدیر از مامورین برتر قرائت کنتور در شرکت آبفای استان یزد

در مراسمی با حضور سرپرست ، معاونت خدمات مشترکین و درآمد و جمعی از مدیران شرکت آبفای یزد از مامورین برتر قرائت تجلیل و قدردانی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : معاونت  خدمات مشترکین و درآمد گفت : این نشست در راستای ارتباط مستقیم سرپرست شرکت با کارکنان برای دریافت نظرات و رسیدگی به مشکلات شغلی ایشان جهت افزایش انگیزه شغلی و بهبود عملکرد کارکنان برگزار وطی آن از مامورین برتر قرائت کنتور تقدیر شد .

سهیلی نیا با اشاره به این که مسئولیت مامورین قرائت بسیار حساس و با اهمیت است اظهارداشت : مامورین به طور مستقیم با مشترکین در ارتباط هستند و باید به رفتار و منش خود از نوع پوشش و نحوه برخورد تا ارائه خدمات و پاسخگویی توجه زیادی داشته باشند . 

وی خاطرنشان کرد : همه ما در راستای خدمت رسانی مطلوب و پایدار به مردم شریف استان رسالتی عظیم بر عهده داریم و باید با احساس مسئولیت ، همراهی و همدلی مجموعه ، در جهت رضایت تمام مشترکین و شهروندان گام برداریم.

معاونت  خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا از برنامه های مهم برای خدمات رسانی سریع و دقیق را ارائه خدمات از طریق سامانه های پیامکی عنوان کرد  و افزود : مامورین قرائت موظف هستند شماره همراه مشترکین را دریافت نمایند از این رو از مشترکین درخواست می شود تا همراهی لازم را با مامورین داشته باشند .

وی مهم ترین عامل در انجام فعالیت مطلوب مامورین قرائت را همراهی و همکاری با مردم استان بیان نمود .

درادامه هر یک از مأمورین حاضر در جلسه پیشنهادات و مشکلات خود را در ارائه خدمات بهتر ارائه نمودند .

این مراسم  با اهداء هدایایی به مأمورین برتر قرائت کنتور به پایان رسید .

کد خبر: 758
  تاریخ خبر : 1398/11/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/11/21
 روابط عمومی
 814