گزارش تصویری

اجرای بیش از 267 کیلو متر شبکه جمع آوری فاضلاب در میبد

مدیر امور آبفای میبد گفت : تاکنون بیش از 267 کیلو متر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرستان میبد اجرا شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : احمد بنا اظهار داشت : در حال حاضر 267 هزار و 215 متر شبکه جمع آوری فاضلاب در میبد اجرا شده که از این میران 50 هزار متر توسط شرکت آبفا و  217هزار و 215 متر توسط بخش خصوصی (سرمایه گذار شرکت پترو فرایند کرخه )  اجرا گردیده است .

بناء بیان کرد : 97 هزار و 855 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده به صورت نقب و  و بقیه بصورت ترانشه انجام گردیده است .

وی خاطر نشان کرد : در راستای اجرای شبکه فاضلاب تاکنون  چهار هزار و 415 عدد منهول نصب  و تمام مسیر اجرا شده ویدئو متری صورت گرفته است .    

وی افزود : همزمان با اجرای این پروژه ، از 16 هزار و 250 فقره انشعابی که در پیمان پیمانکار می باشد ، حدود 6500  فقره تا پشت سیفون نصب گردیده که با راه اندازی تصفیه خانه همزمان نهایی خواهد شد .

وی در ادامه بیان کرد : اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب  به تصفیه خانه با پیشرفت 95 درصدی در حال اجرا می باشد .

مدیر امور آبفای میبد  ، ساخت ایستگاه پمپاژ بین راهی فاضلاب با پیشرفت 90 درصدی و همچنین احداث تصفیه خانه ساخت ابنیه با پیشرفت بیش از 80 درصد و تاسیسات با پیشرفت 45 درصد  را از دیگر پروژه های مهم  و در حال اجرا توسط این امور معرفی کرد .

احمد بناء یادآور شد : در حال حاضر آب شرب شهرستان میبد توسط آب انتقالی و 8حلقه چاه تامین می شود.

وی در پایان ذکر کرد : به منظور ارتقا کیفیت وتامین آب در زمان بحران 7 حلقه چاه جدید حفر و پس از آزمایش های لازم جهت اجرای خطوط انتقال و بهره برداری در دستور کار قرار گرفته است  .

کد خبر: 759
  تاریخ خبر : 1398/11/26
 روابط عمومی
 531