گزارش تصویری

گرامیداشت مقام زن در شرکت آبفای استان یزد

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در مراسمی با حضور سرپرست شرکت آبفا از بانوان این شرکت تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی ،سرپرست شرکت آبفای استان یزد در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت :‌ اگر نگاهی گذرا به وقایع اسلام از ابتدا تاکنون داشته باشیم نقش زن در پایداری و استقامت درخت اسلام کاملا واضح و مبرهن است .

محمد فاتحی بیان کرد : دو واقعه بزرگ عاشورا و فاطمیه هست که اسلام را زنده نگه داشته که نقش حضرت زینب و حضرت  فاطمه (س) در این واقعه ها بسیار اساسی است .

فاتحی افزود : در پیروزی انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی تاکنون نقش زن بسیار اساسی بوده است .

وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه در صنعت آب و برق  نیز بانوان محترم نقش اساسی را دارند و جای افتخار است که 12 درصد همکاران شاغل در شرکت آبفا بانوان هستند .

وی با اشاره به این که بانوان در شرکت آبفا نقش های کلیدی را دارند افزود : نقش بانوان در کسب افتخاراتی که در جشنواره ها و همایش های علمی به دست می آوریم کاملا دیده می شود .

فاتحی اظهارداشت : بانوان علاوه بر وسواس و دقت در انجام امور ، تعصب خاصی به مجموعه آبفا دارند و شایسته ارتقاء شغلی هستند .

سرپرست شرکت آبفایادآور شد : با توجه به سیاست دولت که 30 درصد پست ها باید به بانوان تعلق بگیرد ، ما هم خواهان حضور بانوان در پست های سازمانی هستیم .

فاتحی با بیان این که علاوه بر مباحث کاری باید به بحث سلامت روحی و جسمی بانوان توجه شود افزود : باید برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط صورت گیرد .

کد خبر: 760
  تاریخ خبر : 1398/11/27
 روابط عمومی
 838