گزارش تصویری

توسط شرکت آبفا انجام شد

برگزاری بیش از 37 هزار نفر ساعت دوره ی آموزشی در سال گذشته

سرپرست دفتر منابع انسانی و آموزش شرکت آبفا، از برگزاری 209 دوره آموزشی طی 37 هزار و 466 نفر ساعت برای کارکنان و پیمانکاران این شرکت ، در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد احمد سرتیپ زاده بیان کرد : دوره های آموزشی برگزار شده در سال 1398 به تفکیک 30 هزار و 95 نفرساعت شغلی اختصاصی ، 5 هزار و 688  نفرساعت توجیهی و عمومی بوده است.

سرتیپ زاده اظهارداشت : در جهت توانمندسازی پیمانکاران، در سال گذشته یک هزار و 683  نفرساعت آموزش طی 25 دوره آموزشی برای 218 نفر از پیمانکاران این شرکت برگزار شده است .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اهمیت دوره های شغلی اختصاصی، 84 درصد از دوره های برگزار شده شغلی اختصاصی بوده که به صورت عملی، کارگاهی و تخصصی برگزار شده است و برخی از دوره های آموزشی نیز در محل تاسیسات و تجهیزات مرتبط با دوره و به صورت کارگاهی برگزار گردیده است.

وی همچنین در ادامه افزود : برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی کارکنان، نیرو های حجمی و پیمانکاران در سال 1399 در راستای استقرار نظام نامه صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی شرکت های پیمانکار بر اساس بخشنامه های ابلاغی وزارت نیرو صورت گرفته و تلاش خواهد شد دوره های آموزشی مهارتی و کارگاهی اثر بخشی را در راستای ارتقاء شایستگی کارکنان و با رعایت عدالت آموزشی برگزار گردد.

کد خبر: 778
  تاریخ خبر : 1399/02/08
 روابط عمومی
 790