گزارش تصویری

از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد؛

برگزاری جلسه مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با آبفای یزد درخصوص تاثیر ویروس کرونا برعملکرد شرکت

جلسه بررسی تاثیر ویروس کرونا بر عملکرد شرکت آبفای استان یزد بصورت ویدئوکنفرانس و به ریاست حمیدرضا جانباز رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا : مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب در این جلسه ضمن تشکر از همه ی زحماتی که همکاران در امر خدمات رسانی به مردم شریف استان یزد در سال های سخت گذشته که همیشه استان با کم آبی مواجه بوده است انجام داده اند گفت : یزد چه به لحاظ اقلیمی و چه بر اثر حوادثی که در خط انتقال به وجود آمده با مشکل کم آبی روبرو بوده اما همکاران انصافاً از همه ی توانشان استفاده کرده و  این امر به خوبی مدیریت شده است  .

مهندس جانباز با اشاره به این که همه ی همکاران باید متوجه باشن که پایداری خدمات و ارتقاء تاب آوری سیستم  بسیار مهم است اظهار داشت :  در استان یزد علی رغم شیوع ابتدایی ویروس کرونا در حال حاضر وضعیت مناسب است ولی باید بدانیم کوچک ترین غفلت باعث شیوع مجدد این بیماری می شود .

وی خاطر نشان کرد : باید از تمامی پرسنل مراقبت کافی شود به خصوص افرادی که با شرایط سخت و در مشاغل با حساسیت بالا فعالیت می کنند .

وی افزود : سلامت کارکنان و خانواده های آن ها بسیار اهمیت دارد چرا که وقتی کارکنان و مدیران از سلامتی برخوردار باشند می‌توانند بدون دغدغه فکری به مردم خدمات‌رسانی کنند .

در ادامه ی این جلسه ، سرپرست شرکت آبفا گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در زمینه های راه های پیشگری از شیوع ویروس کرونا ، ارتقای تکریم ارباب رجوع ، صیانت از سلامت روحی و جسمانی همکاران،وضعیت تامین آب  و ... ارائه داد . 

 

کد خبر: 779
  تاریخ خبر : 1399/02/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/02/21
 روابط عمومی
 1395