گزارش تصویری

انتصاب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد

در حکمی صادره از سوی حمید رضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مهندس اصغر ریاضتی برای مدت دوسال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی در بخشی از متن این لوح آمده است :

با عنایت به سوابق مفید جنابعالی و حسب اختیارات حاصل از ابلاغیه شماره 100/20/13760/99 وزیر محترم نیرو و برابر مفاد 15 اساسنامه شرکت آب و فاضلاب استان یزد به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد منصوب می شوید .

شایسته است با بهره گیری از امکانات و کارکنان متعهد و متخصص و هماهنگی با واحدهای با واحدهای ستادی شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور نسبت به تحقق مصوبات شماره 114447 هیئت محترم وزیران و شماره 386106 شورای عالی اداری ، اقدامات لازم معمول گردد . ضمنا عملکرد جنابعالی در اجرای مفاد شرح وظایف پیوست به صورت سالیانه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

امید است با اتکال به نیروی لایزل الهی ، نصب العین قرار دادن تقوی و درایت کامل نسبت به مسئولیت خطیری که به عهده جنابعالی واگذار می گردد در تحقق اهداف و برنامه های شرکت و خدمت به مردم شریف استان یزد تحت رهبری مقام معظم عظمای ولایت ، موفق و منصور باشید .

کد خبر: 809
  تاریخ خبر : 1399/05/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/05/12
 روابط عمومی
 760