گزارش تصویری

بهره مندی بیش از پنج هزار نفر جمعیت روستایی استان یزد از آب شرب همزمان با هفته دولت

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت : همزمان با فرارسیدن هفته دولت ، بیش از پنج هزار نفر جمعیت روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند .

به گزار ش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : اصغر ریاضتی با بیان این که نه پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید اظهارداشت : با بهره برداری از این پروژه ها ، تامین آب شرب در 17 روستای استان افزایش می یابد.

ریاضتی در خصوص پروژه های قابل افتتاح بیان کرد : افتتاح مخزن بین راهی چنار ناز خاتم، بهره برداری از مخزن 100 مترمکعبی روستای سنگرد خرانق در شهرستان اردکان ،تامین آب مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) و تامین آب روستای پناهکوه در شهرستان اشکذر از جمله این پروژه ها می باشد .

وی از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این هفته را ، افتتاح دفتر آب مجتمع ایثار ، تامین آب مجتمع آبرسانی بنستان در شهرستان بهاباد ، ساخت مخزن ذخیره روستایی ابراهیم آباد در شهرستان مهریز ، تامین آب آشامیدنی روستای لای لندر-حاجی احمد و ساخت مخزن ذخیره آب روستایی حاج محمد جعفر در شهرستان تفت معرفی کرد .

وی خاطرنشان کرد : این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 46 هزار و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا و آماده بهره برداری می باشد .

مدیر عامل شرکت آبفا افزود : تاکنون 576 روستا در سطح استان از نعمت آب شرب بهره مند هستند که با تکمیل این نه پروژه 17 روستای دیگر با مجموع یک هزار و 472 خانوار ، تحت پوشش قرار می گیرند .

 

 

کد خبر: 819
  تاریخ خبر : 1399/05/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/05/27
 روابط عمومی
 1538