گزارش تصویری

تقدیر رییس دانشگاه آزاد اشکذر از کارشناس بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب یزد

محمود دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اشکذر با اهداء لوح تقدیر از اکبر صالحی کارشناس بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب یزد در راستای همکاری در بازدید دوره ای دانشجویان از تصفیه خاته قدردانی کرد .

  1395/05/27

تجلیل ازآزادگان شرکت آبفای یزد

در مراسمی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان شاغل در شرکت آبفای استان یزد تجلیل به عمل آمد.

  1395/05/26

نصب 10 عدد شیر گلوب در خروجی مخازن شهرستان های استان یزد

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفا از نصب 10 عدد شیر گلوب در خروجی مخازن شهر های مهریز (2عدد)، تفت(4 عدد) ، ابرکوه(2عدد) و بافق(2 عدد) خبر داد .

  1395/05/26

بازدید جمعی خبرنگاران از تصفیه خانه فاضلاب شهر اردکان

جمعی از خبرنگاران استانی و کشوری از مراحل ساخت تصفه خانه فاضلاب شهر اردکان بازدید کردند .

  1395/05/20
با حضور فرماندار تفت صورت پذیرفت

برگزاری مراسم معارفه و تکریم رئیس آب و فاضلاب شهری تفت

مراسم معارفه و تکریم رئیس آب و فاضلاب شهری شهرستان تفت با حضور مدیرعامل شرکت آبفای استان، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در فرمانداری تفت برگزار شد.

  1395/05/19

بازدید مدیر روابط عمومی شرکت آبفا ی یزد از صدا و سیما

مدیر روابط عومی شرکت آبفا به همراه مدیران روابط عمومی آب و برق منطقه ای استان یزد به مناسبت روز خبرنگار از واحد خبر صداو سیما مرکز یزد بازدید کردند

  1395/05/19

بازدید مدیر روابط عمومی شرکت آبفا ی یزد از خبرگزاری ایرنا

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا به همراه مدیران روابط عمومی آب و برق منطقه ای استان یزد به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد بازدید کردند .

  1395/05/19

تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

به مناسبت با فرارسیدن روز خبرنگار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در پیامی این روز را به خبرنگاران استان یزد تبریک گفت.

  1395/05/17

آبفای یزد شرکت برتر در زمینه کاهش آب بدون درآمد معرفی شد

براساس ارزیابی های بعمل آمده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اولین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد ، آبفای یزد به عنوان یکی از شش شرکت برتر در زمینه کاهش آب بدون درآمد شهری معرفی شد .

  1395/05/05