گزارش تصویری

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان یزد :

استفاده ازآب شرب با کیفیت بالا ، در مصارف غیر شرب واقعا اسراف است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت : آب شرب یک آب با کیفیت بسیار بالا و فراوری شده است که در چندین مرحله گند زدایی و کنترل می شود و مصرف این آب برای مصارف غیر شرب واقعا اسراف است .

  1393/04/07

دوره آموزشی خلاصه سازی مکاتبات و نوشته های اداری در شرکت آبفای یزد برگزار شد

دوره آموزشی خلاصه سازی مکاتبات و نوشته های اداری با حضور بیش از 50 نفر از کارکنان در شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد .

  1393/04/07

پیشرفت 40 درصدی عملیات اجرایی شبکه آبرسانی فازدوم مسکن مهر مهریز

عملیات اجرایی شبکه آبرسانی فاز دوم مسکن مهر شهرستان مهریز ، شامل سه شهرک شهید باهنر، شهید بهشتی و شهید رجائی با پیشرفت فیزیکی 40 در صد در حال اجرا می باشد.

مخزن 1000 متر مکعبی بین راهی شهرستان بهاباد به پیشرفت 90 درصدی رسید

عملیات ساخت مخزن ذخیره آب 1000متر مکعبی بین راهی شهرستان بهاباد با پیشرفت فیزیکی 90 درصد درحال اجرا می باشد .

در آبفای شهر ابرکوه انجام شد

بیش از 600 مورد آزمایش کلرسنجی ، باکتریولوژی ، هتروتروف ، شیمی و فیزیک آب

مدیر امور آبفای ابرکوه در تشریح عملکرد سه ماهه این امور ، از انجام 630 مورد آزمایش کلرسنجی ، باکتریولوژی ، هتروتروف ، شیمی و فیزیک آب خبر داد .

امام جمعه شهر یزد:

راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب باید به مردم آموزش داده شود

آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد در جمع مدیران و کارشناسان شرکت های آب وفاضلاب شهری ، روستایی و آب منطقه ای در رابطه با کاهش مصرف آب گفت : کارشناسان و مدیران حوزه آب باید راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را به مردم آموزش دهند.

مانورآمادگی قطعی برق در ساختمان مرکزی شرکت آب وفاضلاب استان یزد برگزار شد

مانور بحران با محوریت آمادگی قطعی برق ، با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان ، کار گروه پدافند غیر عامل آب ، انرژی ، مدیر بحران و پدافند غیر عامل آبفای یزد و با هماهنگی شرکت توزیع برق در ساختمان مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان یزد اجرا گردید .

  1393/04/07

خطوط انتقال آب در میدان ابوذر یزد جابجا شد

به دلیل اجرای تقاطع غیر هم سطح در میدان ابوذر ، خطوط انتقال آب به طول 50 متر جابجا شد .

  آب
  1393/04/07
امام جمعه شهر ابرکوه :

تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی برای کاهش هدررفت آب امری ضروری است

حجه الاسلام و المسلمین ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع مدیر و کارکنان امور آب وفاضلاب شهر ابرکوه گفت : تعویض شبکه های فرسوده آب در سطح شهر برای کاهش هدررفت آب امری لازم و ضروری است و برای تامین بودجه های لازم در راستای تحقق این پروژه باید تلاش و جدیت به خرج داد .

مانور بحران با محوریت آبرسانی به مردم در آبفای شهرستان ابرکوه اجرا گردید

مانور بحران با محوریت آبرسانی به مردم ، با حضور و نظارت مسئولین کمیته بحران استان ، فرماندار و اعضای کمیته بحران شهرستان ابرکوه در امور آب و فاضلاب این شهرستان اجرا گردید .

  1393/04/07

توزیع بیش از 1000 جلد کتاب و بروشور روش های صحیح مصرف آب در بین ائمه جماعت استان یزد

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از توزیع یک هزار و 200 جلد کتاب و بروشور با موضوع نگاه دینی به آب و روش های صحیح مصرف آن با هدف آگاهی یافتن هرچه بیشتر مردم نسبت به مسئله کمبود آب و راهکارهای صرفه جویی ، در بین ائمه جماعت استان یزد خبر داد .

  1393/04/07