گزارش تصویری

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) شرکت آبفای استان یزد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفای یزد با حضور آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد ، اصغر ریاضتی مدیرعامل، سرهنگ جوکار فرمانده بسیج ناحیه یزد و هیات همراه ، سرگرد عابدی فرمانده بسیج حوزه شهدای اداری کارکنان یزد ، معاونین ، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد :در این مراسم ، ضیاء زینی  به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفای استان منصوب و  از  تلاش های آقایان رضا باهنرفرمانده بسیج آب و فاضلاب شهری و محمد عزیزی فرمانده بسیج آب و فاضلاب روستایی در دوران مسئولیتشان تشکر و قدردانی شد .

آیت الله مدرسی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم ،  دراین مراسم گفت :  تاسیس بسیج شرایطی را برای حفظ کیان و نظام اسلامی فراهم کرد و در حال حاضر آثار پر برکت تاسیس آن را در جامعه اسلامی خود می بینیم .

وی ضمن اشاره به این که  جایگاه بسیج روشن و مشخص است و یک بسیجی باید درصحنه حضورداشته باشد اظهار داشت :  از جمله فعالیت های بسیج کارکنان درادارات  کمک به کارآمدی دستگاه های اجرایی ، ترغیب و جذب کارکنان جهت عضو شدن در بسیج ، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، دیدار و ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران، توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، سازماندهی بسیجیان درعرصه های نقش آفرین، تحول سلامت اداری، کمک به تکریم ارباب رجوع از جمله کارهای این حوزه می باشد.

وی در ادامه هدف کارکنان آب و فاضلاب را که با الگو گیری از حضرت ابوالفضل العباس (س) سقایی مردم می باشد هدفی بزرگ برشمرد و نام گذاری پایگاه شرکت را هم در راستای این مهم دانست .

فرمانده ی بسیج ناحیه استان یزد در این مراسم اظهار داشت: از زمان تشکیل بسیج شاهد نقش آفرینی این شجره ی طیبه در کشور بوده ایم .

سرهنگ جوکار ضمن اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج و نقش آفرینی ایشان گفت : بسیج متعلق به همه ی مردم است و روحیه جهادی در حوزه های مختلف آن حاکم است که همین موضوع باعث شده است بسیج  از بی نظیرترین سازمان های مردمی جهان باشد .  

وی افزود: حضور بسیجیان خلاق  باعث رشد و شکوفایی در برنامه های مختلف کشور شده است و رضایتمندی مردم به عنوان الویتی اصلی اشاره نمود و تأکید کرد باید از ظرفیت های بسیج در خدمت رسانی به مردم استفاده شود .

 

کد خبر: 1016
  تاریخ خبر : 1400/06/02
 روابط عمومی
 693