گزارش تصویری

بازدید استاندار از پروژه آبرسانی به 58 روستای شهرستان بهاباد

فاطمی استاندار به همراه صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، مدیر عامل شرکت آبفا و جمعی دیگر از مسئولین استانی از روند اجرایی پروژه آبرسانی به 58 روستای شهرستان بهاباد بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : در این بازدید مدیرعامل شرکت آبفا توضیحاتی در خصوص درصد پیشرفت پروژه آبرسانی ،اعتبار مورد نیاز و .... ارائه داد .

مدیر عامل شرکت آبفا گفت : پروژه مجتمع آبرسانی به 58 روستای شهرستان بهاباد با پیشرفت 48 درصدی و با برآورد اعتباری بالغ بر 590 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد .

اصغر ریاضتی اظهارداشت با ظرفیت تامین 16 لیتر بر ثانیه آب، در راستای رفع نیاز آبی 58 روستای بخش آسفیج بهاباد در حال اجرا می باشد .

ریاضتی خاطرنشان کرد: این پروژه با خط انتقالی به طول 87 کیلومتر و خط توزیع آب به طول 42 کیلومتر در حال اجرا است .

وی افزود : این مجتمع آبرسانی شامل 18 باب ایستگاه پمپاژ جهت انتقال آب به مناطق بالادست و 21 باب مخزن ذخیره آب با حجم دو هزار و 550 متر مکعب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای یزد با بیان اینکه با اتمام این عملیات پنج هزار و 828 نفر، تحت پوشش آب شرب و بهداشت قرار می‌گیرند، یادآور شد: در حال حاضر آب شرب و بهداشت روستاهای شهرستان بهاباد از منابع موجود شهرستان و همچنین از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شود که با اتمام این پروژه مشکل کمبود در روستاها رفع می‌شود.

هم چنین در ادامه ی این سفر ، مسئولین از روند اجرای پروژه فاضلاب بخش آسفیج نیز بازدید نمودند .

کد خبر: 1054
  تاریخ خبر : 1400/08/01
 روابط عمومی
 727