گزارش تصویری

برگزاری میز خدمت در نمازجمعه شهرستان تفت به مناسبت هفته صرفه جویی

مدیرامور آبفا شهرستان تفت از برگزاری میز خدمت به مناسبت هفته صرفه در نماز جمعه این هفته خبرداد.

   به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد:محمدمهدی خلاصه زاده مدیر امور آبفا شهرستان تفت گفت: در آستانه فرارسیدن هفته صرفه‌جویی در مصرف آب با برپایی میز خدمت در نماز جمعه به سؤالات مردم پاسخ دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:حجت السلام گلوردی امام‌جمعه شهرتفت ، دهشیری فرماندار، خانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار، تعدادی از اعضای شورای شهر از ضمن بازدید از چگونگی برگزاری میز خدمت از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفتند.

خلاصه زاده افزود: هفته اول تیر، هم‌زمان با شروع فصل تابستان، هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری شده است. آب، این سرچشمه زندگی را خداوند به‌اندازه نیاز و کفاف موجودات زنده آفریده است، چنان‌که خود می‌فرماید: ما همه‌چیز را به‌اندازه آفریدیم و در آیه‌ای دیگر فرموده است چیزی وجود ندارد مگر اینکه خزاینش نزد ماست و نمی‌فرستیم و ایجاد نمی‌کنیم مگر به‌اندازه معیّن و حساب‌شده لذا هیچ‌گاه نبایست از مدیریت مصرف آب غافل شد،

وی ادامه داد: هم‌زمان با مشارکت آبفا در اجرای این میز خدمت ،محصولات فرهنگی و اطلاع‌رسانی و همچنین بروشورهای مدیریت مصرف در بین نمازگزاران توزیع گردید.

کد خبر: 1231
  تاریخ خبر : 1401/03/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/03/28
 روابط عمومی
 1003