گزارش تصویری

برگزاری جلسه ی بررسی روند اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان یزد

جلسه ی بررسی روند اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان با حضور معاون مهندسی توسعه و مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی شرکت های آب و فاضلاب کشور تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد: جلسه ای با حضور مجید آقا زاده معاون مهندسی توسعه،هاشم خمر مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی شرکت های آب وفاضلاب ،محمدحسین طالبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان ، معاونین، مدیران شرکت و پیمانکاران  در خصوص میزان پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی در قالب طرح جهاد آبرسانی تشکیل گردید.

در ادامه معاون مهندسی توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: طبق دستور وزیر نیرو، اگر می‌توانیم یک ساعت هم آب را زودتر به دست مردم برسانیم درنگ جایز نیست،  لذا می بایست نهایت تلاش و همکاری را در کنار هم داشته باشیم تا پروژه‌ها به سرانجام برسند.

آقازاده افزود:این طرح، طرحی عظیم است و به نتیجه رسیدن آن، تفکر بسیجی و تلاش جهادی طلب می‌کند و نباید از هیچ کوششی دریغ کرد، به ویژه که استان یزد شش پروژه مهم را در قالب این طرح داراست.

نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)گفت: هدف از تاسیس بسیج سازندگی  خدمت رسانی به مناطق محروم و مردم است و می بایست برای سرعت بخشیدن به کار در فرآیند مکاتبات باید تسریع شود.

سرپرست شرکت آبفای یزد هم ضمن خوش آمد گویی  و تشکر از سپاه پاسداران جهت تقبل اجرای پروژه آبرسانی به۵۸روستا افزود: مشکلات دیگر در این پروژه تامین لوله و اتصالات می باشد. لازم به ذکر است شرکت آبفای استان از هیچ کمکی دریغ نکرده و نهایت  تلاش خود را برای اتمام کامل پروژه های آبرسانی به کار بسته است.

این پروژه در پنج شهرستان وتعداد۵۸روستا را در بر می گیرد با هزینه ای بالغ بر 1300میلیارد ریال می باشد.

ودر آخر از پروژه خط پدافندی انتقال آب صنعت به شهر یزد بازدید گردید

کد خبر: 1288
  تاریخ خبر : 1401/05/04
 روابط عمومی
 943