گزارش تصویری

مدیرعامل شرکت آبفای کشور در سفر به مناطق سیل‌زده یزد:

ارسال گسترده تجهیزات به مناطق سیل‌زده سراسر کشور/ امدادرسانی با تمامی ظریفت‌ها در حال انجام است

 

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان یزد از امدادرسانی تیم‌های عملیاتی آب و فاضلاب با تمامی ظریفت‌ها و ارسال  گسترده تجهیزات به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب وفاضلاب استان یزد:اتابک جعفری که به منظور رسیدگی و تسریع برای آبرسانی به مناطق سیل زده به استان یزد سفر کرده است درباره آخرین وضعیت استان‌های درگیر سیلاب اظهار کرد: هم‌اکنون تجهیزات و تانکرهای آبرسانی از استان‌های مجاور و معین به سوی مناطق سیل‌زده ارسال شده و وضعیت شبکه‌های آبرسانی در تمامی شهرها پایدار است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر با بسیج امکانات شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، تجهیزات و تانکرهای آبرسان به صورت گسترده به استان‌های درگیر در سیل ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اعزام اکیپ‌های فنی و امداد آبفا به مناطق تحت تاثیر سیلاب گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت بحران اعم از پمپ، لجن‌کش، تانکر و دیزل ژنراتور از طرف شرکت‌های آب و فاضلاب در اختیار شهردای‌ها قرار گرفته و تا این لحظه مشکلی در زمینه تخلیه آب در نقاط آب‌گرفته نداشته‌ایم.

جعفری درباره آخرین وضعیت استان یزد اضافه کرد: به رغم مشکلات و با تدابیر اندیشیده شده شرکت آب و فاضلاب استان، قطعی آب در سطح شهر یزد تقریبا نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های گروه‌های عملیاتی در شهرهای دیگر استان یزد نیز معطوف به رفع شکستگی لوله‌های انتقال و شبکه توزیع آب بوده که در حال حاضر در حال ترمیم و برطرف شدن است.

کد خبر: 1296
  تاریخ خبر : 1401/05/10
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/05/10
 روابط عمومی
 1040