گزارش تصویری

پیشرفت قابل قبول پروژه های جهاد آبرسانی در استان یزد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از پیشرفت قابل قبول پروژه‌های جهاد آبرسانی در سطح روستاهای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد:جلال علمدار ضمن تشریح روند اجرایی پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی گفت:با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر،محمدرضا دشتی نماینده مردم شهرستان اردکان،امام جمعه وجمعی از مسئولین استانی از پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان بازدید به عمل آمد و در حال حاضر پروژه‌های محرومیت زدایی در استان با هدف آبرسانی وارتقای سطح خدمات به جامعه هدف، برای بیش از 45هزار نفر در قالب 13501 خانوار روستایی در 58 روستای استان در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه در فاز نخست اجرای این طرح، قراداد3 ساله‌ای به مبلغ 131میلیارد تومان منعقد شده است، عنوان کرد: تاکنون 92میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این طرح تخصیص یافته است.
علمدار همچنین عنوان کرد: پروژه های یاد شده در حوزه انتقال آب نیز از 137 کیلومتر خط انتقال طراحی شده نیز تاکنون عملیات اجرایی حدود 15کیلومتر به اتمام رسیده است.
وی در ادامه با اذعان به اینکه این طرح شامل احداث 28 باب مخزن به حجم تقریبی7950 متر مکعب و بیش از 15 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب می باشد.

کد خبر: 1405
  تاریخ خبر : 1401/08/29
 روابط عمومی
 811