گزارش تصویری

برداشتن گامهای بلند جهت ارتقای بهره وری در بخش آب استان یزد

حضور مدیرکل دفتر توسعه مدیریت وتحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور در دوازدهمین کنفرانس بهره وری در استان یزد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد،امید امینیان مدیرکل دفتر توسعه مدیریت وتحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور با حضور در دوازدهمین کنفرانس بهره وری گفت:بهره وری یکی از مسیرهای  اصلی رشد اقتصادی به دلیل شرایط خاص کشور در اولویت اهمیت وتوجه قراردارد.

وی ادامه داد:بهره وری از ارکان اصلی توسعه است وهمواره مورد تاکید مسئولین کشور بوده است و در سال جاری هم مقام معظم رهبری(مدظله العالی)ورئیس جمهور بحث بهره وری رادر همه ی بخش های کشور الزام نمودن و دستگاه های اجرایی می بایست نسبت به این مهم اقدام نمایند.

امینیان تصریح کرد:در بخش منابع انسانی وارتباط بهره وری با منابع انسانی می توانیم به دارایی های هر سازمان وشرکت های آب فاضلاب اشاره نمود.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی ومدیریت دانش گفت: با استفاده از این دارایی های نامشهودکه سرمایه های انسانی است می توانیم از  این طریق به بهترین شکل ممکن بهره وری را در سازمان انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد:در بخش آب  نیز باتوجه به شرایط خاص ومنابع آبی که از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است بحث بهره وری بسیار مهم می باشد که توجه ویژه ای را از سوی دستگاه های متولی  ودر شرکتهای آب وفاضلاب می طلبد.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت وتحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور اذعان داشت: لازم به ذکر است که استان یزد برگزار کننده دوازدهمین کنفرانس بهره وری است از دیرباز با بحران کم آبی مواجه بوده وگذشتگان در این استان با ذهن خلاق وشناخت از منطقه اقلیمی خود نسبت به حفر قناتاقدام نمودند وهمچنین از سوی دیگر مدیریت های مصرف درپشت سرگذاشتن بحران آب مفید بوده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز مردم ودولت در بخش آب می بایست با آموزشهای مدیریت مصرف آب،اصلاح شبکه های آب وفاضلاب،توسعه طرحهای بازچرخانی آب ومدیریت بهینه  منابع آب و... گامهای بلندی در جهت ارتقای بهره وری در بخش آب برداشته شود.

کد خبر: 1462
  تاریخ خبر : 1401/11/04
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/11/05
 روابط عمومی
 787