گزارش تصویری

پیشرفت 75 درصدی پروژه ملی آبرسانی به 58 روستا بخش آسفیچ/ بهرمندی 44 روستا بخش آسفیچ از نعمت آب

مجری طرح های آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، از پیشرفت ٧۵ درصدی پروژه ملی آبرسانی به ۵٨ روستا شهرستان بهاباد خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد‌؛ سید جلیل موسوی، مجری طرح‌های آبرسانی روستایی شرکت آبفا گفت: پروژه ملی آبرسانی به ۵٨ روستا بخش آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد، با همکاری عوامل اجرایی با ٧۵ درصد پیشرفت عمرانی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه این پروژه از اوایل سال ١۴٠١ آغاز شده است، افزود: در حال حاضر طی این پروژه، ۴۴ روستا در قالب ١٩٩۶ خانوار با جمعیت ۵٧۶٠ نفر، از نعمت آب بهره‌مند شدند.
موسوی در ادامه به ۵٨ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه ملی در مجموع با خط انتقالی به طول ۸۷ کیلومتر و شبکه توزیع آب به طول ۴۲ کیلومتر در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه این مجتمع آبرسانی شامل ۱۸ باب ایستگاه پمپاژ جهت انتقال آب به مناطق بالادست است، افزود: همچنین در این پروژه ٢٣ باب مخزن ذخیره آب با حجم دو هزار و ٧٢٠ مترمکعب در نظر گرفته شده است.
مجری طرح‌های آبرسانی روستایی شرکت آبفا در پایان نیز اظهار داشت: با اجرای کامل این پروژه ۵٨ روستا در قالب ٢٠٢۴ خانوار با جمعیت ۵٨٢٨ نفر از نعمت آب شرب و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: 1547
  تاریخ خبر : 1402/03/01
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/30
 روابط عمومی
 601