گزارش تصویری

برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب در شرکت آبفای یزد

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام و المسلیمن سید کاظم مدرسی ،مدیر عامل شرکت آبفا و جمعی از پرسنل در محل این شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی : حجت الاسلام و المسلمین مدرسی در این مراسم گفت : امام خمینی (ره )توانستند در کوتاه ترین زمان با فاصله ی زیادی که با مردم داشتند از منور ترین افکار که دانشجویان بودند تا روحانیون و دیگر اقشار جامعه را مانند دانه های انار در کنار هم بنشاند و یک مسیر روشنی را به آن ها معرفی کنند و همه را در یک مسیر قرار دهند .

وی اظهارداشت : این که امام (ره) توانستند کشور و مردم را متحول کنند یک معجزه  بود .

وی افزود : قبل از انقلاب افراد دو دسته بودند سلطه گر و سلطه پذیر اما امام(ره) یک طیف دیگر به نام سلطه ستیزی ایجاد کردند و مردم را در سراسر دنیا بیدارکردند .

حجت الاسلام و المسلمین مدرسی محور دیگر سخن را هزینه های دوران انقلاب از جمله خسارت ها، شکنجه ها، تهدیدها، اهانت ها و... دانست و گفت : این ها همه هزینه هایی است که داده شد و ما  حالا در آرامش و امنیت به سر می بریم  .

وی با بیان این که یکی از بحث های مهم انقلاب هویت و شناسنامه انقلاب است افزود :  هویت انقلاب ، توسعه معنویت و دین محوری و اجتناب از مستکبران ،آزادی و استقلال است .

حجت الاسلام و المسلمین مدرسی در پایان گفت : اقتصاد مقاومتی یعنی تمام افراد در هر جایگاهی هستند بدانند که حفظ انقلاب ،حفظ مردم است و  نارضایتی مردم نابودی انقلاب است .

در پایان این مراسم سید محمد صادق آتشی شاعر خوب کشورمان ، اشعاری را در خصوص انقلاب قرائت نمود .

کد خبر: 318
  تاریخ خبر : 1395/11/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/11/21
 روابط عمومی
 854