گزارش تصویری

عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری از محورهای ماده 6حقوق مصرف کنندگان ارزیابی شد

بازرسان ارزیابی از محورهای ماده 6حقوق مصرف کنندگان با حضور در آبفای شهری ، عملکرد این شرکت در محور های ماده 6 حقوق مصرف کنندگان را بررسی و ارزیابی نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ؛ مدیر دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات شرکت آبفای یزد گفت: در این ارزیابی ، شاخص های  اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، نظر سنجی ار مراجعه کنندگان و مشترکین،نحوه رسیدگی به درخواستها ، شکایات ، آموزش و فرهنگ سازی در راستای تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت .

تابافر افزود : این ارزیابی در راستای  تعالی خدمت رسانی مطلوب به مشترکین و تکریم ارباب رجوع انجام شده است .

کد خبر: 480
  تاریخ خبر : 1397/01/30
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/02/02
 روابط عمومی
 672