گروه های خبری
گزارش تصویری
بازرسان ارزیابی از محورهای ماده 6حقوق مصرف کنندگان با حضور در آبفای شهری ، عملکرد این شرکت در محور های ماده 6 حقوق مصرف کنندگان را بررسی و ارزیابی نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ؛ مدیر دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات شرکت آبفای یزد گفت: در این ارزیابی ، شاخص های اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، نظر سنجی ار مراجعه کنندگان و مشترکین،نحوه رسیدگی به درخواستها ، شکایات ، آموزش و فرهنگ سازی در راستای تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت .
تابافر افزود : این ارزیابی در راستای تعالی خدمت رسانی مطلوب به مشترکین و تکریم ارباب رجوع انجام شده است .
کد خبر: 480
تاریخ خبر : 1397/01/30
آخرین بهروزرسانی : 1397/02/02
روابط عمومی
672