گزارش تصویری

پیام تبریک سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد به مناسبت روز ارتباطات

سیاوش پاکدل سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد در پیامی ، 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام فعالان در این عرصه تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در متن این تبریک آمده است :

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.

نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها وجامعه هنر بزرگ روابط عمومی است ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.

همکاران خدوم روابط عمومی مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی ، هم اندیشی ، همسویی ، همنوایی ، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی ، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد؛ در مسیر خدمت به نظام سلامت کشور گام بر می دارند .

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه ؛ توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

کد خبر: 965
  تاریخ خبر : 1400/02/27
 روابط عمومی
 900